جایگاه بالقوه همدان در صنایع دستی

معاون عمرانی استاندار همدان در آئین گشایش نمایشگاه صنایع دستی همدان، گفت: استان همدان در حوزه گردشگری و صنایع دستی از جایگاه ویژه و بالقوه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۶۴۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 21 August 2018
معاون عمرانی استاندار همدان در آئین گشایش نمایشگاه صنایع دستی همدان، گفت: استان همدان در حوزه گردشگری و صنایع دستی از جایگاه ویژه و بالقوه‌ای برخوردار است.

به گزارش تابناک همدان به نقل از کمیته اطلاع رسانی همدان ۲۰۱۸، محمود رضا عراقی در آیین افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی افزود: خوشحالیم از اینکه هنرمندان از سایر تقاط استان و کشور وارد همدان شده اند و هنر خود را در نمایشگاه بین المللی استان همدان به نمایش گذاشته اند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر با تمهیداتی که دولت تدبیر و امید انجام داده است سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حال شناساندن بخش‌های نرم افزاری است و افزایش گردشگران و مسافران نشان از جایگاه بالقوه‌ای است که استات همدان دارا است.

معاون عمرانی استاندار همدان اظهار کرد: آنچه برای استان همدان پیش‌بینی شده است اینکه همه وفاق بر توسعه همدان دارند که قرار بر این شد توسعه صنعت گردشگری در اولویت باشد.
وی بیان داشت: همدان در کشور نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و مشارکت استان‌ها در نمایشگاه بین المللی گواه بر جایگاه ویژه‌ی استان است.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی در بخش صنایع دستی بسیار قوی حاضر شده است و امید است هرسال شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم.
 
عراقی در ادامه گفت:استان همدان در حال بازی کردن یک نقش ملی است و امید است با توجه به شعار‌هایی که می‌دهیم باید اقدام عملی ما همین فعالیت‌هایی باشد که در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار